Forum www.oriflameklub.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Witam KONSULTANTÓW ;-)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 24, 25, 26  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.oriflameklub.fora.pl Strona Główna -> Pogaduchy KONSULTANTÓW
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
basiaaa
Konsultanci



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Słupska
Płeć: K

PostWysłany: Śro 15:35, 01 Kwi 2009    Temat postu:

W majowym wydaniu Świat Kobiety jest "Wyjątkowy prezent tylko dla Czytelniczek Świata Kobiety" od Oriflame, miesięcznik wyszedł już dziś. Ten prezent to koperta z kodem, który uprawnia do odebrania zestawu kosmetyków Tusz do rzęs Wonder, Błyszczyk do ust Gloss Booster i Cień do powiek o łącznej wartości 78,80zł a ten zestaw możesz mieć za jedyne 9,90zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriis
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: M

PostWysłany: Śro 18:17, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Jejuu...!
Czy będzie kiedyś dzień, gdy przyjdzie do mnie paczka i WSZYSTKO będzie w niej tak, jak powinno być...?

Przyszła dziś paczka do mnie - moje klienta zamówiła wodę Signature 30 ml - a oni zamiast wody wrzucili mi dezodorant Signature!
Czy oni nie widzą, co pakują! ! HrmHrmHrm I jeszcze trafiło na tę samą klientkę, która w poprzednim katalogu zamówiła nowe cienie turkusowe, a przyszły zamiast nich całkiem inne (w kolorze cappuccino ze starej serii!) ... nie dosyć, że teraz wciąż czekam, aż przyjdą te cienie.... to teraz jeszcze jej powiem, że wody nie ma i znów musi czekać, bo złożyłem reklamacje... Coś czuję, że już tracę klientkę, bo już ostatnio, nie była zadowolona z tymi cieniami...

Zadzwoniłem tam do nich i niestety, ale musiałem powiedzieć, co myślałem - i powiedziałem im WSZYSTKO.

Ja też nie mam zamiaru co paczkę narażać się na stałe koszty i reklamować rzeczy, a najbliższe biuro mam ponad 30 km stąd, więc muszę słać pocztą...
A co paczkę mam jakieś błędy, jak nie braki, to kolory mylą, zapachy!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
olamazda
Konsultanci



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: GDAŃSK
Płeć: K

PostWysłany: Śro 18:19, 01 Kwi 2009    Temat postu:

hmm a ja miałam taką sytuację ,ze zamówiłam balsam GG a w paczce znalazłam deo w kulce gg .Dodatkowo zamiast pomadki z wyprzedazy za 9,90 dostałam jakąs inna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
basiaaa
Konsultanci



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: okolice Słupska
Płeć: K

PostWysłany: Śro 18:20, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Faktycznie odwalają oni manianę... Ja nie mogę narazie narzekać ale odpukać... Mam wszystko ok. Ale też muszę się z nimi skontaktować bo nie rozpatrzyli mi reklamacji od 12.03.2009

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dorcia




Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: K

PostWysłany: Śro 19:02, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Udało mi się zamowic te zestawy. szkoda ze za przesylke znow trzeba placic. dla jednego zestawy by sie nie oplacalo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Agnieszka
Konsultanci



Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Puławy
Płeć: K

PostWysłany: Śro 19:44, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Kriis napisał:
Agnieszka napisał:
Mam pytanie odnośnie kremów Time Relax - były w promocji kup 2 za 39.9, miałam zamówienia. Okazało sie że DAY jest w brakach, w zamówieniu jednak są dziwne ceny - NIGHT - tak jakby bez żadnej promocji, a DAY - oczekujący z ceną zredukowaną. Ale nijak to wszystko się ma, do tej całej promocji z katalogu 5 str. 33. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji?


Przy składaniu zamówienia (podsumowaniu końcowym) masz napisane, czy coś jest dostępne, czy jest brak magazynowy - jeśli widzisz, że jedna z rzeczy, z promocji typu "kup dwa za XX zł" - możesz zrezygnować z tych rzeczy, cofnąć się i wywalić te produkty z koszyka.
Ale właśnie... Jeśli zamawiasz rzeczy z promocji takiego właśnie typu, to produkty, mimo jednego braku powinny być zredukowane - czyli cena za ten jeden produkt powinna być taka, jakbyś zamawiała dostępny w magazynie zestaw, tylko, że na razie płacisz za 1 rzecz (która jest na magazynie), a druga rzecz trafia do oczekujących, ale również w cenie takiej, jakbyś zamawiała obydwa dostępne produkty.

Więc musi być cena zredukowana produktu, który jest dostępny tylko jeden, ten drugi też powinien być zredukowany, lecz nie przyjdzie > trafi do oczekujących (w cenie już zredukowanej) i przyjdzie do Ciebie w najbliższej paczce, przy której okaże się dostępny w magazynie Wink

Ja już tak raz miałem właśnie.

Nie wiem, czy za bardzo nie namieszałem Happy



Nudzę trochę, Cool Sad Very Happy ale czy mam prawo i w jakiej formie domagać się, by jednak uwzględnili cenę zredukowaną?
Ile czeka się na korektę faktury jak zwracałam produkt?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriis
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: M

PostWysłany: Śro 20:38, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Korekta trwa do 2 tygodni.

Jeśli nie policzyli Ci zredukowanej ceny, możesz się chyba reklamować.

Najlepiej zadzwoń do nich, powiedz co i jak.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JennyAniolek
Konsultanci



Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Śląsk - Rybnik
Płeć: K

PostWysłany: Śro 21:12, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Zestawy są jeszcze dostępne! Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Putek




Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CK
Płeć: M

PostWysłany: Śro 21:27, 01 Kwi 2009    Temat postu:

MI nie dziala ten kod z gazety nie wiem gdzie go wpisac Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriis
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: M

PostWysłany: Śro 21:32, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Gdy wpiszesz swoje zamówienie do koszyka, wybierasz miejsce dostawy i klikasz DALEJ - potwierdzasz miejsce dostawy i dajesz OK - następnie, automatycznie przeniesie Cię do miejsce, gdzie można wpisać ten kod z gazety Wink
Tam wpisujesz, dajesz NASTĘPNE i już masz wszystko, całe podsumowanie zamówienia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Putek




Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CK
Płeć: M

PostWysłany: Śro 21:34, 01 Kwi 2009    Temat postu:

KRIS ale tak sie nie dzieje wlasnie .
Taka sytuacje mialem jedynie w poniedzialek o 6 tej rano jak wysylalem ale nei mialem wtedy kodu a teraz mam 8 kodow Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriis
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: M

PostWysłany: Śro 21:36, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Ja przed chwilą patrzyłem i po naciśnięciu dalej OD RAZU przenosi mnie do miejsca, gdzie wpisuje kody, potem daję dalej.
Kurde, nie wiem, czemu u Ciebie się nie da... hm.
Napisz do nich, zadzwoń - szkoda, żebyś stracił te kupony.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Putek




Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CK
Płeć: M

PostWysłany: Śro 21:38, 01 Kwi 2009    Temat postu:

No jasne dzis sie nie dalo a tak wogole to od 2 godzin nie da sie przejsc do 3ciego kroku zamowienia i moja dziewczyna ma to samo wiec dziwne ze TY mozesz wogole


An internal server error occurred. Please try again later.
An internal server error occurred. Please try again later.
An internal server error occurred. Please try again later.
An internal server error occurred. Please try again later.
An internal server error occurred. Please try again later.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Putek dnia Śro 21:40, 01 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kriis
Administrator



Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: M

PostWysłany: Śro 21:43, 01 Kwi 2009    Temat postu:

Ale numer ;D
15 minut temu wszystko było bez problemu, teraz patrzę i rzeczywiście nie można złożyć zamówienia, błąd serwera Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Putek




Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: CK
Płeć: M

PostWysłany: Śro 21:44, 01 Kwi 2009    Temat postu:

KRIS mi to nie działa juz serwer od 2-3 godzin Sad Kocham tą firme

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.oriflameklub.fora.pl Strona Główna -> Pogaduchy KONSULTANTÓW Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 24, 25, 26  Następny
Strona 14 z 26

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin