|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
basiaaa
Konsultanci
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Słupska Płeć: K
|
Wysłany: Śro 15:35, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
W majowym wydaniu Świat Kobiety jest "Wyjątkowy prezent tylko dla Czytelniczek Świata Kobiety" od Oriflame, miesięcznik wyszedł już dziś. Ten prezent to koperta z kodem, który uprawnia do odebrania zestawu kosmetyków Tusz do rzęs Wonder, Błyszczyk do ust Gloss Booster i Cień do powiek o łącznej wartości 78,80zł a ten zestaw możesz mieć za jedyne 9,90zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kriis
Administrator
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: M
|
Wysłany: Śro 18:17, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Jejuu...!
Czy będzie kiedyś dzień, gdy przyjdzie do mnie paczka i WSZYSTKO będzie w niej tak, jak powinno być...?
Przyszła dziś paczka do mnie - moje klienta zamówiła wodę Signature 30 ml - a oni zamiast wody wrzucili mi dezodorant Signature!
Czy oni nie widzą, co pakują! ! I jeszcze trafiło na tę samą klientkę, która w poprzednim katalogu zamówiła nowe cienie turkusowe, a przyszły zamiast nich całkiem inne (w kolorze cappuccino ze starej serii!) ... nie dosyć, że teraz wciąż czekam, aż przyjdą te cienie.... to teraz jeszcze jej powiem, że wody nie ma i znów musi czekać, bo złożyłem reklamacje... Coś czuję, że już tracę klientkę, bo już ostatnio, nie była zadowolona z tymi cieniami...
Zadzwoniłem tam do nich i niestety, ale musiałem powiedzieć, co myślałem - i powiedziałem im WSZYSTKO.
Ja też nie mam zamiaru co paczkę narażać się na stałe koszty i reklamować rzeczy, a najbliższe biuro mam ponad 30 km stąd, więc muszę słać pocztą...
A co paczkę mam jakieś błędy, jak nie braki, to kolory mylą, zapachy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
olamazda
Konsultanci
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: GDAŃSK Płeć: K
|
Wysłany: Śro 18:19, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
hmm a ja miałam taką sytuację ,ze zamówiłam balsam GG a w paczce znalazłam deo w kulce gg .Dodatkowo zamiast pomadki z wyprzedazy za 9,90 dostałam jakąs inna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
basiaaa
Konsultanci
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Słupska Płeć: K
|
Wysłany: Śro 18:20, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Faktycznie odwalają oni manianę... Ja nie mogę narazie narzekać ale odpukać... Mam wszystko ok. Ale też muszę się z nimi skontaktować bo nie rozpatrzyli mi reklamacji od 12.03.2009
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dorcia
Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: K
|
Wysłany: Śro 19:02, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Udało mi się zamowic te zestawy. szkoda ze za przesylke znow trzeba placic. dla jednego zestawy by sie nie oplacalo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Agnieszka
Konsultanci
Dołączył: 31 Mar 2009
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puławy Płeć: K
|
Wysłany: Śro 19:44, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Kriis napisał: | Agnieszka napisał: | Mam pytanie odnośnie kremów Time Relax - były w promocji kup 2 za 39.9, miałam zamówienia. Okazało sie że DAY jest w brakach, w zamówieniu jednak są dziwne ceny - NIGHT - tak jakby bez żadnej promocji, a DAY - oczekujący z ceną zredukowaną. Ale nijak to wszystko się ma, do tej całej promocji z katalogu 5 str. 33. Co powinnam zrobić w takiej sytuacji? |
Przy składaniu zamówienia (podsumowaniu końcowym) masz napisane, czy coś jest dostępne, czy jest brak magazynowy - jeśli widzisz, że jedna z rzeczy, z promocji typu "kup dwa za XX zł" - możesz zrezygnować z tych rzeczy, cofnąć się i wywalić te produkty z koszyka.
Ale właśnie... Jeśli zamawiasz rzeczy z promocji takiego właśnie typu, to produkty, mimo jednego braku powinny być zredukowane - czyli cena za ten jeden produkt powinna być taka, jakbyś zamawiała dostępny w magazynie zestaw, tylko, że na razie płacisz za 1 rzecz (która jest na magazynie), a druga rzecz trafia do oczekujących, ale również w cenie takiej, jakbyś zamawiała obydwa dostępne produkty.
Więc musi być cena zredukowana produktu, który jest dostępny tylko jeden, ten drugi też powinien być zredukowany, lecz nie przyjdzie > trafi do oczekujących (w cenie już zredukowanej) i przyjdzie do Ciebie w najbliższej paczce, przy której okaże się dostępny w magazynie
Ja już tak raz miałem właśnie.
Nie wiem, czy za bardzo nie namieszałem |
Nudzę trochę, ale czy mam prawo i w jakiej formie domagać się, by jednak uwzględnili cenę zredukowaną?
Ile czeka się na korektę faktury jak zwracałam produkt?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kriis
Administrator
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: M
|
Wysłany: Śro 20:38, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Korekta trwa do 2 tygodni.
Jeśli nie policzyli Ci zredukowanej ceny, możesz się chyba reklamować.
Najlepiej zadzwoń do nich, powiedz co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JennyAniolek
Konsultanci
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk - Rybnik Płeć: K
|
Wysłany: Śro 21:12, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Zestawy są jeszcze dostępne!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Putek
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CK Płeć: M
|
Wysłany: Śro 21:27, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
MI nie dziala ten kod z gazety nie wiem gdzie go wpisac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kriis
Administrator
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: M
|
Wysłany: Śro 21:32, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Gdy wpiszesz swoje zamówienie do koszyka, wybierasz miejsce dostawy i klikasz DALEJ - potwierdzasz miejsce dostawy i dajesz OK - następnie, automatycznie przeniesie Cię do miejsce, gdzie można wpisać ten kod z gazety
Tam wpisujesz, dajesz NASTĘPNE i już masz wszystko, całe podsumowanie zamówienia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Putek
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CK Płeć: M
|
Wysłany: Śro 21:34, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
KRIS ale tak sie nie dzieje wlasnie .
Taka sytuacje mialem jedynie w poniedzialek o 6 tej rano jak wysylalem ale nei mialem wtedy kodu a teraz mam 8 kodow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kriis
Administrator
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: M
|
Wysłany: Śro 21:36, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja przed chwilą patrzyłem i po naciśnięciu dalej OD RAZU przenosi mnie do miejsca, gdzie wpisuje kody, potem daję dalej.
Kurde, nie wiem, czemu u Ciebie się nie da... hm.
Napisz do nich, zadzwoń - szkoda, żebyś stracił te kupony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Putek
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CK Płeć: M
|
Wysłany: Śro 21:38, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No jasne dzis sie nie dalo a tak wogole to od 2 godzin nie da sie przejsc do 3ciego kroku zamowienia i moja dziewczyna ma to samo wiec dziwne ze TY mozesz wogole
An internal server error occurred. Please try again later.
An internal server error occurred. Please try again later.
An internal server error occurred. Please try again later.
An internal server error occurred. Please try again later.
An internal server error occurred. Please try again later.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Putek dnia Śro 21:40, 01 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kriis
Administrator
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: M
|
Wysłany: Śro 21:43, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ale numer ;D
15 minut temu wszystko było bez problemu, teraz patrzę i rzeczywiście nie można złożyć zamówienia, błąd serwera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Putek
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: CK Płeć: M
|
Wysłany: Śro 21:44, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
KRIS mi to nie działa juz serwer od 2-3 godzin Kocham tą firme
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|